måndag 15 juni 2009

The Beginning!


Studenten, skolan och SRF precis avklarad! Och nu väntar resten av livet!!

Japp, bestämt mig för att skaffa en sånhär blogg nu i alla fall, när jag kanske kommer att ha tid för det.

Denna blogg har jag då tänkt att ha lite som en skaparblogg! För omvärden att se och ta del av mitt skapande. först och främst kommer jag att lägga upp de kläder och annat smått o gott som jag tillverkar. Så får vi se sen vart allt tar vägen.


Jag syr först och främst mycket Rock n roll inspirerade kläder. Mycket tights, Latex och fake skinn material. Men jag gör ochså en del tryck och målningar på tyger.


Är det någon som är intresserad så är det bara att höra av sig ;)
Bild: Jag i min otroligt snygga egensydda Studentklänning, alla 50-tal.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar