söndag 21 juni 2009

Ombyggnad + things from the past!

Håller för närvarande på att göra om i syateljén hemma så everything's a mess!!
Vi ska sätta upp lite flera hyllor så vi kan ha det lite mer organiserat! så de blir nog bra till slut^^

Så därför har jag inte så mycket att skriva om, därför bestämde jag mig för att lägga upp lite blider på saker och ting jag tillverkat lite längre tillbaka i tiden.
Jag kommer inte att ta allting på en gång, utan de blir lite eftersom!

Detta till exempel är en bild på en Catsuit-trikå
med öppet bröst allá Freddie Mercury!
Denna sydde jag till en kille som spelar i motala bandet Liquid! Ett för jävla bra covernad!
Resultatet måste jag säga vart välligt bra! Han vart i varje fall välldigt nöjd ^^


Kolla gärna in deras Myspace:
http://www.myspace.com/liquidswe


//Peace <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar