torsdag 23 juli 2009

ÖoB

Denna dag har det gjorts mycket vill jag lova. Var ute o åkte med morsan på eftermiddagen, åkte bland annat till ÖoB! Shit där finns det mycket roligt vill jag lova, särskilt i avdelningen med gamla militärgrejer. Där kan man fynda, villket jag ju såklart gjorde.
Köpte två skit fina officer kavajer! En i marinblått 25:- och en i grått 40:-, men guldiga knappar. skit coola och skit billiga. De passar prefekt som höstjacka, då de är varma o sköna <3. 1962 stod det till och med i den ena, RETRO eller vad!! Som tur va så fanns det endel små stolikar, så dessa satt perfekt på mig, även om de från början är sydda för män. Så bli inte förvånad om jag springer runt i en officer kavaj i höst ;)





Jaa! så har jag sytt sytt och åter sytt i dag! så här kommer lite nytt som jag nyligen blivit färdig med:

Svart och rosa Lolita klänning med rosa sidenband!





Svarta Lackbyxor med grönt i sidan och dragkedja i skrevet!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar