torsdag 10 september 2009

W.E.T

I går tipsade Viktor mig om ett band som bara inte får missas! Sjukt bra är dom, hur kan de inte vara det lixom när det är en blandning av tre helt Awesomely Good Bands!!
Nämligen Work Of Art, Eclipse & Talisman! Så dessa har nu bildet bandet W.E.T och de kickar as som faaan!! kolla in deras låt One love och se själva!








Dagens aktiviteter var som vanligt foto och kroki. Men i dag på krokin gjorde vi faktiskt något helt annat än att rita av den nakna tanten. Vi gjorde nämligen skulturer av ståltråd, som man sedan kunde lägga på gipsbindor och måla. Ja man kunde vara hur kreativ som hällst helt enkelt. Jag själv gjorde en kvinna med välldigt kurviga former. Tyckte faktiskt den vart as bra =)
På fotot så redovisade vi våra porträttfoton och jag fick mycket bra kritik för mina foton av lisa! Tjooo :
På eftermiddan gick jag, Lisa och Maria ned till sescondhanden i Mullsjö för att kolla runt lite. Det fanns en hel dej grejer där. Men jag hittade inget, men lisa hittade lejonkungen filmen på VHS för 10:- ett riktigt kap xD



Sedan gick vi till det enda cafét i Mullsjö och satte oss och myste ett tag innan vi begav oss tillbaka till skolan.
Jag tog lite bilder på väg tillbaka. Mullsjö kan va så jävla vackert när det är bra väder asså!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar