måndag 26 oktober 2009

Royal Underground!


Eftersom jag redan tagit opp Nikki Sixx som ett ämne här i min blogg kan jag ju fortsätt att bladdra om honom. Inte bara för att jag snart läst ut hans bok The Heroin Diaries utan även för att han har ett eget klädmärke med namnet Royal Underground. Eller han och designern Kelly Gray har det tillsammans.

Måse säga att kläderna är riktgt snygga, för att vara rock-star-kläder för 2000-talet så har de lyckats bra. De är bara lite segt att hela tiden matas med alls skit som kändisar ploppar ur sig bara för att fansken ska köpa mer, och de själva ska tjäna ännu mer pengar och bli ännu mer snuskigt rika. Jag menar i dag har ju verenda sketen tjändis en parfym eller ett klädmäre.
Men detta tror jag faktiskt är lite mer seriöst. Skulle vara as kul att ha något från den kollektionen. Men det är nog svinigt dyrt....


Kolla in detta klipp där de tillsammans pratar
om klädkollektionen och dess betydelse.



//Peace out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar