söndag 3 januari 2010

Nyårsfirande med mera i Sthlm!

I dag har jag gått omkring i pyjamasbyxorna hela dagen och tankat min ipod knöka full med massa ny musik! hehe gött! jag älskar söndagar!
Kom hem från Sthlm i går där jag o Körsner spenderade några dagnar & firade nyår hemma hos en polare. Skit mysigt om jag får säga det själv.
Det blev en massa alkohol, snö,go mat, film, musik och goa människor. På lördan va jag o körsner ochså och såg nya 3D filmen Avatar! AS bra! den filmen måste ni se, ni som inte sett den än. Och så va vi allihopa o käkade på en helt underbar Italiensk restaurang o spendrade sjukt mkt pengar på mat! Men de va det fasen värt. Jag kommer tyvärr inte ihåg va den heter men den låg i gammla stan nån stans, så mkt vet jag.

Det blev inte allt för många bra kort på min nyårsklänning. Men detta är resultatet. Det är en svart koktailklänning med volang längst ned, fram är den lite kortare och slutar över knäet. Där bak går den ned lite längre. Den är V-ringad med dragkedja och ganska djup ringning där bak. Den är helsvart och en ganska enkel modell så man har ganska mycket plats för accessoarer och liknande. Det gillar jag. Så allt som allt är jag faktiskt ganska nöjd!



Här är lite fler pix från nyår!

Jag hade i alla fall ett awesome nyår, hoppas ni hade det oxå!
//Peace out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar