fredag 26 mars 2010

Lady In Red

I dag är de fredag! skönt! och jag är hemma. Helt underbart, gick opp vi nio och tog en ridtur me hästen i de sköna vårvädret, hur undrrbart som helst. Sedan har man vart i Tranås med mor min o sprungit runt och gjort tpy 1000 ärenden, men nu är allt fixat i alla fall.
Men en annan grej som händer i dag är att maria fyller 20 år! den underbart vackra människan på bilden. Och vad som är ännu mer underbart är att efter att hennes pojkvänn sett henne på en bild i denna röda Moroe klänning som jag sytt, tog kontakt med mig och köpte den till henne i 20 års pressent. Snacka om romantliskt.
Så i morgon blir det party och utgång i Jkpg, ska bli trevligt. Alltid kul att gå ut med folk man tycker mycket om.

2 kommentarer:

  1. JAG VILL OCKSÅ HA EN SÅDAN MAN!!
    och är också väldigt sugen på å gå ut o dansa, men då är ju inte du mycket o dra med;)

    SvaraRadera
  2. Hoppas att mor hade humöret uppe efter typ 1000 ärenden....
    Trevlig Helg på dig!
    //Sune

    SvaraRadera