söndag 16 maj 2010

R.I.P Ronnie James Dio
10/7 1942 -16/5 2010
Känner en så stor besvikelse och sorg över att det ska behöva vara såhär. För precis i dag när jag gick från tåget upp til skolan så funderade jag just på hur länge till han skulle leva. Eftersom man hört att han vart så dålig på senaste tiden. Men även vem som skulle komma att dö härnäst av alla de stora rock gudarna. Och så kommer man in,knäpper på datorn och läser att han dog i dag!! Sorgligt är vad det är, nu dör de alla, en efter en, och det finns inget man kan göra åt det. Mer än att lyssna och låta deras musk leva vidare.
Jag är i alla fall glad över att jag hann se han live innan han dog, och det är en sak man inte glömmer så lätt ska jag säga, för det var en sjukt bra konsert.
Han var och kommer alltid att minnas som en av världest största rocksångare.
Ja menar mannen var ju i stort sätt den som uppfann hårdrockstecknet!!
vila i frid Dio.


//Peace

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar