onsdag 5 maj 2010


Titta vilken liten fining jag nyss vann på tradera, 180pix!
ska ta o köpa mig lite mer skenor så jag kan sy lite egna korsetter, blev as sugen på det nu!

Det är konstigt va det kan vända sig hur man mår om dagarna har jag tänkt på. I början av veckan mådde jag verkligen skit, inte mått så dåligt på länge men nu är allt bra igen, kunde inte må bättre. Men så är jag ju en ganska positiv person av naturen.
Nästa vecka kommer jag att vara hemma nästan hela veckan har ja bestämt, har körlektion o så är man ju ledig lite oxå så ingen idé att sitta o åka fram o tillbaka till Jkpg då.
Ska i alla fall försöka bli klar me de mesta av mina beställningar då ochså.

Har jobbat endel i veckan ochså, fick reda på när jag ska jobba i sommar ochså, så det ser ut att bli endel jobbande i alla fall. Men det är gött, ska fasen ta o åka nån stans sen när ja tjänat en massa pengar. As sugen på att dra till England.

//peace!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar