torsdag 10 juni 2010

Jag har kommit upp med en liten strategi vad det gäller min kamera. För jag har insett att jag inte alls kommer att ha råd att köpa ett makro och ett vidvinkel objektiv som jag hade tänkt, i alla fall just nu. Så får satsa på att köpa bara linser med det så länge,så får vi se hur det går. Macrolinser finns att hitta till bra priser på Tradera men vidvinkel är jättesvårt, + att dom är ganska dyra. Hmm funderar på om jag skulle ta o skaffa mig en såndär kamera man bara kan fota vidvinkel med eller fisheye som det också kan kallas, bara för skojs skull.


Men det är ju i alla fall en bra investering i att skaffa macro då det kan va bra när jag ska fota detaljer på de kläder jag syr.
Annars går jag bara hemma o skrotar just nu o det är jättegött. Men har en massa planerat i mitt huve som jag vill hinna med i sommar. Har tex tänkt att lära mig en massa nya goa maträtter och bakverk. Kan alltid vara bra att kunna.
Sen ska jag se till att få ut mer auktioner på tradera,så ja får in lite stålar.
Ja så att i morrn blir det i alla fall o fira torsken som tar studenten så då blir de party party. Vart precis klar med hennes present i går kväll. Hoppas hon blir glad för den för jag vart as nöjd med resultatet, vad det är är får ni snart se, så fort jag tagit bild på den.


//Peace!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar