onsdag 14 juli 2010

Har ägnat hela dagen åt att sy en väska i äkta skinn, lite småtrixit men den blir himla fin. Och stor är den och så, så kommer få plats me massor i den.
På måndag börjar jag jobba igen nere i Mullsjö. känns skönt att denna gång ha en lägenhet för mig själv, för kommer bo i monsterns lägenhet när hon e borta i Norge o jobbar.
I helgen blir de lite allt möjligt som händer, lite 20 års kalas, lite sömnad och förhoppningsvis ett litet besök av körsner. Hoppas hoppas. Har en massa nya kläder jag sytt som jag behöver ta kort på, o då är det tur att man har en så snygg vän som ställer opp.

My beautiful modell!

Jag bara älskar denna bild, det är en bild som hon de lilla busfröt tog på sig själv med min kamera som jag sedan beskärde och fixade till lite. Tycker den vart super sygg.


På tal om kameror så har jag köpt mig en liten underbar sak kallad en Diana. En plastkamera som tar otroligt fina bilder. Har inte lämnat in första rullen än, men jag har stora förhoppningar. själva tjusningen är ju att man aldrig riktigt veta hur bilderna kommer bli, därför är jag lite extra förväntansfull.



//Peace!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar