tisdag 20 juli 2010


Kände att jag bara måste få visa opp denna snygging jag sydde förra veckan. Det är en halvmåne formad stor och rymlig handväska i skinn med dragkedja & rött foder. Jag satt hela helgen o pillade me denna, men resultatet blev ju sjukt bra. Pimpade den lite extra med lite extra ringar och nitar.
Men det som är alldra bäst med den är att jag inte betalade ett skit för materialet. Jag fick nämligen en as stor skinn kjol av min faster när hon rensade garderoben ni vet en sån där 90-tals tjosan som går ända ned till anklarna. Så i den fanns det ju hur mycket tyg som helst. Så av denna kjol sydde jag denna väska. Och skinnet var ju redan sådär mjukt och härligt som man vill att de ska va i en bagväska, så de va ju bara ett plus.
//Peace!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar