måndag 13 september 2010

Stockholm Fuck Up.....


Japp, är tillbaka i Värnamo efter en ganska så stormig helg i Stockholm och rockfestivalen Stockholm rock out som var den andra i serien av festivalen. Kommer att vara en till i oktober, så hoppas den blir bättre än denna. För som jag ser det var det bara Udo, Million & Great White som över huve taget va någe o ha. Men fasen va ja rock loss till Great white! de va sjukt bra, trots att deras sångare var sjuk o de var tvungna att slänga in en annan snubbe, men han var oxå sjukt bra och väldigt underhållande.
Självklart tog jag inte med mig min systemkamera, då det stod på hemsidan att man inte fick ha kamera. Men när man kommer dit visar det sig att en massa folk springer omkring med det en då! surt surt! Ja så bilderna är tagna med mig sketna lilla digitalkamera!!

Sen hände det ju en hel del andra saker oxå, och det jag känner just nu är att jag är så jävla trött på folk och deras jävla problem. Jämför jag mig med vissa andra har jag fasen inte ett enda problem. O fasen så skööönt det är!!


(Great White)



(KEEL)

Jag o körsner passade ju oxå på att springa lite på stan när vi väl var i den så kallade kungliga huvudstaden. Blev ett besök på Beyond retro, där jag alltid hittar en massa skoj. Denna gång blev det en supersnygg prickig klänning, en knytblus och ett bar vita boots, super nice!!

(två trötta tjejer, precis innan festivalens slut)


// Peace out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar