tisdag 19 oktober 2010


Är verkligen sämst på att ta kort på mig själv såhär! men detta är i alla fall en ny skjorta jag blev klar med i helgen. Det är helsvart med vitt dödskalle mönster, ganska hysteriskt mönster, men de skiter jag i. Krage och manschetter är i alla fall helsvarta vilket tonar ned det lite i alla fall.
Känns som om jag inte sytt mycket alls på den senaste tiden, så det riktigt kliar i fingrarna nu. (nått annat som kliar är min tatuering, fasen tror jag får spader, men men)
Har köpt på mig en hel massa tyg och jag ritar hela tiden en massa skisser och har en massa idéer, men kommer aldrig till skott. Det är så mycket annat på skolan vi håller på me. Just nu har jag vävning i tre veckor. Så att sy får väl bli på lovet anntar jag. Letar ju oxå praktikplats! shit, hur de nu ska gå. Satt med madde o kollade ställen i London & Brighton, så ska skriva ihop ett litet snyggt mejl o beskriva hur sjukt trevliga och ambitiösa vi är o skicka iväg det. haha, får se hur det går.
ja ja, nu ska jag iväg o träna!
Peace & love!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar