tisdag 16 november 2010



Fotade Madde nu i veckan i en ny hatt som jag gjort. Det är en lila och svart randig top-hat med flor och svart band runt kanterna.
Kändes skit konstigt att plocka fram kameran och försöka va lite seriös igen, me tanke på att jag inte fotat nå särskilt på ett ganska bra tag. Men jaja.
Håller just nu på att sy skjorta på sömnadslektionerna. Så jag syr en svart skjorta med spetskrås och hög krage. Lite Dracula möter meatloaf inspirerat HaHa!
Håller oxå på att go bananas på att jag inte vet vad jag ska välja för väg i mitt liv. Har kollat på en massa skolor men har ingen aning om va jag ska välja. Har kollat på en del högskolor utomlands som faktiskt känns skit lockande just nu. Men jaja, vi får se, ska försöka söka till så mycket som möjligt i alla fall.






//peace!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar