torsdag 23 december 2010


OMG OMG OMG! WHITESNAKE till Sweden rock festival, det var faktiskt inte så oväntat som tur e me tanke på att de har sin turné just då, men fan va gla jag blev när jag läste det nyss. Wohoo detta gjorde min dag och min Jul me för den delen. Bästa julklappen evah!!
Nu blir de bara att spara ihop slantarna till biljetten o sen försöka köpa den så fort som möjligt efter jul. Men van va jag ska röja, gråta o skrika och bara vara i himlen. En annan sak då, på hemsidan står de ju ochså special guest? hmm, citerar från sweden rocks hemsida:
Vi syftar först och främst på att framträdandet inkluderar några mycket speciella gästartister, Vilka tänker vi inte avslöja- låt oss bara säga att fans av Whitesnake kommer att bli väldigt, exalterade att se dem. Är du ett av dem vill du inte missa den här konserten. tro oss.
Shit det kommer bli så himla kul att se vilka det kommer bli: Micky Moody, Jon Lord, John sykes, Adrian Vandenberg, Vivian Campbell ,Jimmy Page?
Ja de har jobbat me så sjukt många bra musiker, men allra mest hoppas jag på Steve Vai!
ja den som lever får se.
// peace & love!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar