onsdag 22 december 2010

Tänkte berätta om en stor nyhet. Ni vet, jag har skrivit om att jag letat praktikplats som en galning för ett tag sedan. Så då satt jag och skickade ut ansökningar åt alla håll o kanter, men inget svar. Och så pang en dag får jag svar från ingen mindre än Cilla Rörby, fatta min lycka! Hon är designer och stylist till en hel massa filmer och tvserier, bla Millennium filmerna. Så i vår blir det att dra till Stockholm och studsa omkring bland filmkameror, tyger och 08:or. Det kommer bli awesome.


Så just nu hitter jag o pluggar på manus som jag fått av henne till nästa projekt, kan inte säga vad, för sånt härnt är ju lite hyschh hyschh....hehe.
Men tänka sig, när jag förrs året blev sjukt inspirerad av Lisbeth Salander och allt det och gjorde lite plåtningar, att om jag hade vetat att jag skulle praktisera hos själva stylisten till filmerna, aoo så jävla skoj!!


Från en gammal plåtning av mig med snyggaste Kristin som modell
och kläder jag sytt och designat.

//Peace!

2 kommentarer:

  1. Ett stort Grattis :)
    de är grymt stort de där.. de är nästan de positiva med linjen att man får ha praktik och träffa kändisar och komma in i allt som man alltid har velat :)

    God jul på re :)
    kramar

    SvaraRadera
  2. haha ja eller hur, o de säger hon som får komma in på EllE galan, gött e va de e!
    Go jul på dej oxå Carin <3

    SvaraRadera