lördag 12 februari 2011

Hej Hej! jag Lever! har inte gått o dött, även om jag inte skrivit nått här på ett bra tag. Som jag skrivit innan är jag på praktik i Stockholm hos en kostymör vid namn Cilla Rörby.
Allt flyter på bra, jag har lärt mig hur jag hittar nu, så de känns gör gött. Själva praktiken är enormt kul, och jätte varierande, vilket jag gillar. jag får sy mycket och lär mig massa. Men som med typ allt annat som är skoj så går tiden sjukt fort, har ju redan gått halva tiden här. Om två veckor blir de hemfärd igen. Känner redan att jag kommer sakna detta massor!!
Här om dagen var jag i alla fall hemma hos Cilla, och guu så fint den damen bor asså. Mäkta imponerad. Sånt man blir så glad av att fan, man får ha det precis som man vill i sitt hem, och behöver inte sluta gilla något bara för att man blitt över 30 strecket.

Fick inte alls många bra bilder när ja var där, men detta är i alla fall bara en bit av nedervåningen. Love it!!

// Peace & Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar