onsdag 23 februari 2011

I dag åkte Cilla och jag till Independent kostyms kostymförråd. Där jätte mycket av de kläder och accessoarer hamnar efter att ha vart med i filmer, reklamfilmer, tv m.m. Men dit kommer även kostymörer för att leta reda på nya saker att ha i filmer och sånt. För där finns nämligen allt, ja herre gud va kläder de fanns där, det är över 800 k/m med kläder och accessoarer, helt sjukt. Jag bara dog lite granna när jag klev in där, helt jävla målös. Så vi vandrade runt där ett tag och jag tog lite kort och så. Det är sjukt svårt att förklara riktigt hur stort det är, det är sånt som man måste se med egna ögon lixom. Med andra ord är det rena himmelriket för den som älskar kostym och kläder. + allt detta, så är personalen supertrevlig och är sjukt kompetenta på de de gör.







Och en liten annan sak som gjorde att jag dog lite mer var att vid ingången hade de gjort som en liten utställning med kläder som vart med i kända filmer, bl.a dessa:
Niels röda armejacka från G som i gemenskap!! FATTA JAG HAR PETAT PÅ DEN JACKAN!!!
Metal-brudparet i bröllopsfotografen, skit coola!
Och Millans kläder i Tjenare kungen men den sjukt snygga gula kungen-t-shirten!!


// Peace!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar