tisdag 21 juni 2011

Coverdale and Page

Då:

Nu:
Och vem ser fortfarande lika sjukt snygg ut? Jo DC så klart! Får fortfarande ett sug i magen när ja tänker på Sweden rock för någon vecka sedan. Fan va det var bra. Efter att jag sett en sjukt bra spelning lever jag på det i sisådär en månad, sen börjar suget igen efter den sjuka upplevelse som en livespelning innebär. Vintern är värst, då blir det inte alls lika många spelningar som på sommaren. Men om lite drygt två veckor blir det ju att dra ned till Götet och se Maiden och det kommer ju bli oförglömligt Sen hoppas jag på skogsröjer också, men det är ju inte förens i Augusti och tills dess har jag nog skrapat ihop lite stålar. Något det är sjukt dåligt med just nu.
Ja en annan sak, har ni inte hört Coverdale och Pages soloprojekt som de gjorde tillsammans nån gång där i början av 90-talet, Så borde ni ta o lyssna på skivan, som heter just det Coverdale and Page. Just låtarna -Take me for a little while och -Whisper a prayer for the dying är särskilt bra.
Kanske är det detta som "vissa" menar med att Coverdale alltid har försökt att imitera Mr Plant, men gud i min lilla låda vad bra det är!!!


1 kommentar: