söndag 3 juli 2011

Iron Maiden, Ullevi 1/7

Är nu hemma igen efter en riktig långhel i Göteborg. Tog ledigt på Tordsdgen och gick på Lisseberg hela dagen, och på Fredagen köade vi till Maidenspelningen från kl.1 fram till 5 då insläppet till Ullevi öppnades. Sedan var det bara mangel hela kvällen Jag och Björn och 56000pers till. Maiden var bra men inte riktigt lika bra som förra gången jag såg dem. Banden som förade var också bra, särskilt Graveyard som visade sig vara sjukt bra live. Fan vilken pipa den sångaren har asså, fick vibbar från både Sabbath och Led Zeppelin när de spelade. Några kassa bilder blev det i alla fall, jag frågar mig varenda jävla gång varför jag inte har en bättre kompaktkamera med bra zoom? För den jag har nu är verkligen ur kass.!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar