onsdag 10 augusti 2011

Denim and Leather!

En liten hint av vad jag gör just nu, passar på att sy sy sy en sjukt massa, nu när jag är lite ledig bla. lite nya kläder i jeans o skinn och nya gardiner till lägenheten. Men borde egentligen packa, allt som ska med i flytten, för på söndag drar jag. Och det lär nog bli ett sjukt stort flyttlass. Men innan det ska jag försöka hinna med en sväng förbi Rejmyre och Skogsröjet i helgen. Kommer må psykiskt dåligt om jag inte tar mig dit, med tanke på hur många bra band det är som spelar där i år.
Fick också reda på att det bara är Ema och jag som kommer bo i lägenheten fram över, så det blir väl till att ragga en inneboende.
Men jo så har jag ju permanentat frillan nyligen oxå, så här får ni en jätte pruttig cambild på det. Good Bajs!!

1 kommentar:

  1. sv: bland annat scorpions, gamma ray, amon amarth, UDO, forbidden och hammerfall!

    SvaraRadera