måndag 29 augusti 2011

På nytt född!!

Ohh gosh! Jag mår så bra just nu asså! förutom att jag fortfarande har lock för öronen så har jag precis överlevt den värst halsfluss+ öroninflammation +ögoninflammation+feber och hosta som jag någonsin varit med om. Trodde ärligt talat jag skulle dö på riktigt där ett tag. Ett tips bara, få inte halsfluss!! Man vill inte uppleva den smärtan. Men nu är den över tack vare jävligt starkt penicillin, så nu känns det mer eller mindre som om jag är på nytt född!! Och jag har sjukt massa överskottsenergi och vill bara föra allt på en gång. I Dag var i alla fall min första officiella dag i skolan, (Götebrogs Tillskärarakademi) Då jag missat hela första veckan, och suttit hemma och vart as ledsen över det, kom jag i dag fram till att det nog inte var så farligt, det tar jag igen ganska fort. Vi hade vår första mönsterkonstruktions lektion i dag i alla fall. Så i dag bidde det grundmösner till kjol, väldigt simpelt, men det kommer bli ganska stor förändring i mönstret innan jag är klar. Har en massa idéer på lager som bara vill UUUUT!
Son long suckers!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar