lördag 3 september 2011

!!!!!

Känner att jag kanske borde vara liter mer professionell på bloggen? Borde nog skärpa mig lite granna och börja verkligen visa det jag syr och pysslar med lite mer. Eller? på senaste tiden har jag ju bara tjatat om musik och inte så mycket mer. Men har ett stort dilemma var de gäller om jag ska åka till London och se Whitesnake eller inte, eller i stället ta det när de kommer till Sverige?? Nån som vill hänka på till London i December??Ja mitt liv asså, är lite krångligt, men fullspäckat och jag älskar det!! Fyller ju snart år oxå, önskar mig en ny provdocka, svart skarre va!! Sen känner jag att jag är ganska dålig på att uppdatera men så fort ja kommer igång med skolan ordentligt ska jag uppdatera så mycket jag kan. För nu i kväll fick jag ett erbjudande som kändes så jävla surt att tacka nej till. Fick frågan om jag eventuellt skulle  kunde ställa upp som assistent till Stefan Wåhlberg!! fatta! men det skulle nog troligtvis vara på heltid och det var väldigt omgående, men jag har så svårt att passa in det med allt plugg just nu. fasen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar