söndag 25 september 2011

@Göteborg Skivmässa!

Var på skivmässa och införskaffade lite tillskott till skivsamlingen i dag. Den tystnad som befinner sig i en hall med enbart skivsamlare är otrolig. En hel drös muiknördar som bara bläddrar fenetiskt bland alla skivor för att hitta exakt det de letar efter. Och knappt någon pratar, eller gör några plötsliga rörelser. Bara en intensiv koncentration ligger i luften. Underbart! Men mitt stora problem är att jag alltid jaga upp mig så pass, att jag inte vet vart jag ska börja och känner bara en smått panikslagen känsla i magen hela tiden, FAN man vill ju ha allt!! Hur ska jag kunna välja?
 Men efter detta passade jag även på att besöka Rörska museet och kolla foto utställning, samt fika med Ester. En helt klart mysig höst-söndag helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar