lördag 14 januari 2012

Arbetsprover!

Hur klarar man av att skrapa ihop sitt liv, välja ut det bästa av det för att sedan exponera det för människor som ska bedöma om man är bra nog?
Dessa eviga arbetsprover....suck!
Det får mig alltid att börja tvivla på om jag duger och är bra nog. Men det får mig också att kämpa mer, och troligtvis åstadkomma bättre saker än om jag inte gjort några prover alls. I slutändan är det ju bara positivt. Men vägen dit är mer än en dans på rosor, helt klart.
Nu när det gått en termin tänkte jag visa lite bilder på portfolion som jag ansökte till Tillskärarakademin med. Den blev ju faktiskt väldigt nice.






1 kommentar:

  1. Hejsan! Jag hittade precis din blogg, via din mamma faktiskt. Jag går på Värnamo folkhögskola och Inger berättade att du går på tillskärarakademin. Jag tänkte söka dit nästa år så det var ju roligt att hitta någon som går där. Och verkligen kanon att få se dina arbetsprover, för jag känner att jag har noll koll på vad det är de vill ha. Är det något speciellt du tycker att man ska tänka på? Trivs du bra?
    /Stina

    SvaraRadera