torsdag 10 maj 2012

Ancient Warfare kollektionen!

 Nu är visningen och den största delen av all stress över. Och det känns väldigt skönt. Visningen gick jätte bra, trotts vissa sjukt stressiga moment så är jag nöjd. Måste ju framför allt tacka mina sjukt snygga och fina modeller som orkade med all stress och väntan under två intensiva dagar.
Snygg-Sebastian, Snygg-Anna och Snygg-Jannike!!
 Så nu har jag nu äntligen fått tid till att sätta mig ned och pilla lite på bilderna från visningen. Har en hel hög med bilder från innan och under visningen också, men de lägger jag troligtvis opp senare.
Detta är i alla fall min kollektion som jag valde att döpa till Ancient Warfare efter att ha inspirerats av orden Uppror och Teknik som var vår uppgift. Den består av 8plagg + accessoarer. Har inspirerats av 1800-talets husarer och tittat mycket på äldre kläder inom krigsföringen.
Skjortorna är färgade i kaffe, och skinn jackorna är sydda av slaktade skinnkläder från myrorna, men jag är nog mest nöjd med hatten. Kommer lägga opp lite finare närbilder på den senare.






1 kommentar: