lördag 20 oktober 2012

Korsett veckan!

Korsettveckan är nu över. Men tror inte att vi slutar sy för det, helgen och nästa vecka går åt att sammanställa och sy färdigt det som behövs fram till redovisningen på onsdag. Men galet har det varit, på alla vis,både negativt och positivt. Men också sjukt kul. jag tror att jag är lite född till att sy korsetter, jag menar det blir ju så sjukt snyggt. Det jag jobbat med är en tidig 1900-tals korsett och en Renässans korsett. Bilder på färdigt resultat kommer. 
Har vart så upptagen med arbetet att jag inte orkat ta med mig min systemkamera under veckan, något jag ångrar ganska mycket nu. Så ni får nöja er med dessa crappy bilder så länge. To be continued....
                                                        
                                                             Från detta till DETTA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar