söndag 31 mars 2013

Corey Feldman

Jag måste erkänna en sak. Efter jag sett den sjukt underskattade 80-tals rullen Dream a little dream för ett tag sedan, så är jag galet löjligt konstigt förälskad i Corey Fucking Feldman! Hur man nu kan lyckas med det. Det började egentlige med att jag maraton kollade The Lost boys filmerna och kom fram till att den där Edgar Frog, vampyrjägare och allmänt skum snubbe är jävligt tilldragande på något vis. Sedan bestämde jag mig för att tanka alla filmen jag någonsin kunde hitta med just Corey Feldman, och nu är jag fast. Shit.
Som jag förstår så var det egentligen Coreys andra hälft Corey Haim som Feldman spelade mot i ett antal filmer under 80- tidigt 90 tal, som ansågs som den snygga av dem två. Men fan hur kunde man ta så fel.




Awesome 80´s musik från awesome 80´s film

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar