måndag 3 juni 2013

Inget blir som man tänkt sig!

Va fan! orkar inte vara inne på fb då alla bara uppdaterar om SRF! Jävligt less för att jag inte kommer åka dit i år. Men men, inget blir som man har tänkt sig. I morgon hoppar jag i alla fall på tåget till Stockholm för att spendera tre fina dagar där. För de första så ska jag hälsa på min praktikplats, pirrit pirrit, med tanke på att det är Dramaten jag ska vara på. Wohoo! kommer säkert gå as bra. Sen på onsdag kväll blir de eufori och glädjetårar då Whitesnake äntligen kommer till Sverige igen och spelar på Grönan. Sweet! Hoppas på bra väder.

1 kommentar:

  1. Hade gärna sett Whitesnake men var på SRF när de spelade. Har lagt upp bilder och reflektioner från årets SRF är man SRFnörd hittar man alla SRF 2000-2013 under kategorin Festivaler.

    SvaraRadera