onsdag 1 juli 2009

Allt material i världen!

Shit vilken svettig dag det har vart i dag asså! Jag har engnat den största delen av dagen till att städa! Och det tar på krafterna i denna värme vill jag lova.
Jag har fått en ny beställning nu i alla fall, på en kjol. Så ska försöka sätta igång med det så fort som möjligt nu. Shit va kul det är asså, ja kan sitta där ute i syboden i timmar och märken knappt av trötthet eller hunger, jag bara kör på som en idiot!!
Jag har så otroligt mycket idéer i huvet, värst e det på natten när jag inte kan sova o bara ligger och kommer på nya mobeller till kläder jag kan sy. Men sen på dagen har jag glömt hälften O_o
Jag får nog börja med att ha ett block vid sängkanten så jag kan skriva opp alla idéer.

Men fatta om man hade tillgång till allt material i världen då!! shit vad jag skulle kunna skapa snygga saker då! Men nu är det ju så att man inte har det, utan man får försöka klara sig på det man har. Men som en kvinna i en sybehörsaffär på Island förklarade när jag var där, så har folk börjat att sy om och bättra på sina egna kläder nu när det är så dåliga ekonomiska tider. Det har till och med blivit mer inne att sy sina egan kläder. Så Hon sålde bätter än någonsin i sin lilla affär. Och det är ju en ganska rolig tanke ^^
hmm.....man kanske skulle starta en liten sybehörsaffär?

Men tillbaka till allt material i världen! När ja surfade runt lite på nätet här om dagen letandes efter tyger så snubblade jag över en sida! spandexworld heter den och har precis allting innom stretch och spandex tyg. Jag menar det verkligen det, de har ALLT. You name it och de finns. Så jäkla mycket snygga tyger asså!! man blir helt lyrisk. Det enda problemet är att sidan är från U.S.A, och det är ju inte precis billigt att beställa därifrån. Men jaja....när jag har det lite mera fett me stålar, då ska jag allt beställa lite därifrån.
Och om jag någon gång förverkligar min dröm att åka till U.S.A så ska jag sååå besöka deras affär i New York!

Adress:
SPANDEX WORLD INC.228
W. 38th STREET
NEW YORK, NY 10018

http://spandexworld.com/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar