måndag 13 juli 2009

Letande! Letande & åter Letande!

Hej hej hallå dagboken!! haha nej vars!
Är hemma nu igen! Så denna vecka har ja sytt lite nya klänningar! 50-tal så det stänker om det. Fick hem lite nya tyger nu oxå, skit snygga är dem, så kan knappt vänta till jag får sätta igång med dem. Men jag känner att jag behöver lite nya idéer, behöver få inspiration någon stans ifrån? är det någon som känner sig manad eller går omkring med en dröm om att jaaa en sån har jag alltid velat ha? var då inte rädd för att höra av dig! jag syr mer än gärna

Jag är ochså sjukt sugen att sätta ihop en photo shoot med mina kläder inom en obestämd framtid! så kommer framöver att leta, fotograf, någon som kan fixa hår & smink och så klart modeller!! så är du intresserad? HÖR AV DIG!!?

//peace out <3>


"Tattoo tyg från Alexander Henry NY"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar