onsdag 29 juli 2009

Liten hyllning till världens bästa band!




Är äntligen klar med min väggmålning! visst vart den fin?
Det tog ett tag med tanke på att jag använde en mini liten pensel, men vill han ha ett bra resultat så får man låta det ta lite tid. Tålamod är allt man behöver!
Så jag har städat hela denna dagen och försökt att möbler om lite ochså, men upptäckte då att de inte gick o ha de på någe annat vis än va jag hade det innan, så då var det bara att baxa tillbaks alla möbler till deras ursprungsplatts. haha så kan det gå.

I helgen blir det party igen, ser fram emot det, ska bli as skoj <3

Börjar bli nervös för frammtiden nu ochså! det är bara några veckor kvar på sommarlovet och jag har fortfarande inte fixat körkortet :( jävla skit!!
Sen är det ju de här me skolan? fick ju brev från i Linköpings universitet om att jag ligger 4 som reserv! så om de nu blir så att 4 hoppar av och jag får en platts där, ska jag ta den då?
Troligtvis måste jag väll det för det är ju en så stor chans! men vet inte om jag orkar ge mig in o plugga tre år till nu på direkten? det tål att tänkas på det där!














Ja ni ser säkert vad det står på väggen!! <3

Därför kommer här lite videos jag varmt rekomenderar med världens bästa band Whitesnake och deras otroligt underbara sångare David Coverdale, en röst så som hans har ingen annan!!
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar