fredag 7 augusti 2009

Cherry Bop!


Jag lägger nu upp en klänning jag sydde för några dagar sedan, men som jag inte kommit mig för att lägga upp förens jag var helt klar me den och den vart helt perfekt!
Så här är den! det är en 50-tals/Pinup klänning i samma modell som min klänning jag sydde till studenten (den prickiga)
Överdelen är halterneck men dragkdeja bak, och tyger är svart med små röda körsbär!
Skit söt! xD
Kjoldelen är svart och helklockad alltså den är helt rund vilket gör att det är välldigt mycket tyg i den så den fallar skit snyggt! hela klänningen är fodrad innuti i ett rött fodertyg, villkket gör att den är skittsnygg både innuti och utanpå!
Man kan välja att ha klänningen som den är eller så kan man ha en vid underkjol på sig, det gör då att hela klänningen blir mycket vidare och man kan ochså skymta det röda fodret under.









// Peace

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar