måndag 7 september 2009

Blow My Fuse!

Har haft foto i dag till 12. Fick en fotouppgift som innehär att man ska ta porträtfoto på någon. Man skulle ta minst 50 foton men välja ut 10 av dem som man tycker va bra. Så ska sätta igång med det i morgon när det är lite finare väder för i dag har de var pissdåligt hela dan ju :(

Men på eftermiddan gick ja o nåra polare in till de lilla sammhället mullsjö för att kolla in loppisaran som fans där, de finns nemligen två stycken. Men naturligtvis så va den ena stängd. Så får gå dit nån annan dag i stället.
Men så vi gick till de enda cafét i staden. Det är jätte mysigt och ligger nere vid sjön precis. Så där satt vi ett tag och snackade skit och myste. Jag hade glömmt hur mysit det är att bara sitta på ett café och bara snacka skit. Det var ett tag sedan nu.

Men som sagt. Det kommer att bli en resa till Berlin men skolan ochså. Det ser ja skit mkt fram emot, men tyvärr så åker vi dit på min födelsedag (den 28e) så kommer tillbringa hela min födelsedag på en buss ner till Tyskland!!
Ja ja men de kunde ju va värre ^^
Ska vara där i en vecka och gå på muséer, titta på konst, konst och så lite till konst. Men lite tyska öl måste de ju kunna klämmas in där i mellan xD





Hur snyggt är det inte me leoppardmönster igentligen <3
Jag har fortfarande inte tröttnat på det!
Sjukt snyggt om man har de rätt. Kanske inte på allt (bilden), men lite här och där,
blandat med andra färger.
Faskien så snyggt det är.

Kommer även att åka in till Jönköping nån gång i veckan o köpa mig en kanmera :D Yey!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar