söndag 6 september 2009

Höstigt värre!

Jag tycker faktiskt om hösten tro det eller ej, inte bara för att jag fyller år då utan för att det blir en så mysig stämning. Man kan börja tända ljus, och mysa ned sig i soffan med en varm filt och en bra film utan att känna sig lat, att man igentligen kunde gjort något annat för att vädret inte tillåter det! Så ja! hösten är en härlig tid. I alla fall nu, inte sen när det övergår i vinter. Då är det bara jobbigt, särskillt när det inte blir någon riktig snö utan bara en massa blask!

Men nog färdiggnällt om det. I helgen har jag Börjat sticka på en mössa. Det är ochså btw en såndär mysig sak man ochså tar sig för att göra på hösten <3 align="left">Har även sytt färdig en klänning som jag började med för ett par veckor sedan men som fick ligga eftersom det komm en massa andra saker i mellan. Men nu är den klar i alla fall.
Jag är jätte nöjde med den, den är stilren med raka ränder längs hela och välldigt välsydd ska jag säga. Med denna har jag varit extremt noga med! (inte för att jag inte är det annars oxå ^^)
Men ja! här är lite bilder på den i alla fall.


Beskrivning:
Kort grå båtringad höstklänning med svarta ränder och dragkedja och sprund där bak.







Fotade även mig i en av mammas hattar som hon gjort!

Maid and designed by Ann-Caroline Brun



När jag endå var uppe i varv, passade jag på att sy ett par nya tights till mig själv. De är röda i en lackrött stretch tyg. As snygga, så dem kommer jag att använda väl <3


//Peace <3

2 kommentarer:

  1. var hittar jag mammas hattar? Säljer hon?

    SvaraRadera
  2. Svar till anonym:
    Yes hon säljer på beställning. Henne kan du får kontakt med genom mig!

    SvaraRadera