måndag 31 augusti 2009

Rött vitt & svart!


Japp det är färgerna på mitt lilla studentrum! det är as mysigt! och nu trivs jag som fisken i vattnet älit talat. Älskar denna skola!!
Har precia vart ute o sprungit längst mullsjön as fint är det att springa där. Så nu sitter jag o dricker te o uppdaterar bloggjäkelt, som jag känner att de bara blir att jag skriver mer och mer strunt här! haha

Men en del kreativa saker har jag i alla fall gjort i helgen. Jag har nämligen vart på Ikea o handlat lite mys saker. Det blev en stor röd fluffmatta, ljuslyktor och en stor palm där.
Men så köpte jag även tyg i Linköping och ett par as fina ljus lyktor att hänga i fönsteret på en ny inredningsbutik som de öppnat i Tornby. Chilli heter den och har en massa fina saker.



Ja så resten av hegen gick åt till att sy gardiner. Det blev en rak panel och och två kortare svarta att ha i hörnen på mitt stora fönster. Sedan sydde jag även kuddar av de tyg som vart över.
På söndagne blav det att stressa ned till Jönköping med en as sur bror i baksätet för att försöka hinna till kl.5 innan alla affärer stängde.
Vi mötte även opp mammas sysster, Ewa och hennes gubbe där, så vi åkte sedan iväg mot Mullsjö alli hopa för att last av alla min skit. Och de hjälpte till med att bära in och fixa en del saker. De är så gulliga asså ^^ Ja tycker om min familj.


//Peace <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar