söndag 20 september 2009

Helg!

Helgen blev inte alls om planerad, men den vart ganska bra till slut endå! På fredan vart det lite mys kväll hemma hos Andersson i hennes nya lägenhet. Vi käka tacos och glodde film! :D
Mums Mums!

Nyss när jag anlände till skolan blev jag mottagen att ett jäkla liv i köket! Det var allt underbart mulljö folk som satt i vår uppgångs kök och hade kalas för Elin som fyllde år i lördas! Grattis Elin! haha de är för goa asså!! undra va som händer mig när ja fyller nästa måndag? Ja eller de vet ja ju igenligen. Det är nemligen då vi hela konst o form gänget drar till Berlin i en vecka!! Wohoooo!!! fan va kul vi ska ha!! Men jag får som sagt spendera hel min födelsedag på en buss ner dit! men jaja! I dag har jag i alla fall kollat upp en massa adresser till secondhad butiker och uteställen i Berlin. Så de ska bli skit kul.



Kikk ass klassiker med skit hottie Doro på sång!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar