måndag 21 september 2009

There´s a new love in town!

Okej okej jag erkänner! Europe´s nya platta Last look at eden är inte så dålig som jag trodde att den skulle vara. Förut har jag tyckta att de nya från dem är skitdåligt om man gämmför med det de gjorde på 80- tidigt 90 tal. Men denna platta är faktiskt riktigt bra särskillt denna låt.




I dag har vi börjat på konstkursen för första ggn. Det visade sig vara riktigt roligt och avslappnade att bara sitte där och kladda. Vår första uppgift var att måla ett självporträtt. Och mitt blir nog riktigt bra (hoppas jag) när jag väl är klar med den. Lite små skoj är ochså att ha en lite smått hysteriks elin berdvid sig som till slut tröttnar på sin egen målning och börjar måla och slänga färg på mig i stället ;) haha!!

Jag längtar till vi ska få börja me textilen denna vecka. Det ska bli as kul. Jag har redan köpt in en hel del tröjor jag ska trycka på :D wehoo kan knappt vänta har en massa as bra ideér i huvet som bara vill ut. Vill ochså be om ursäkt för att jag inte lagt opp några nya kläder på ett tag nu. Det är svårt att hinna me allt, när jag bara kan sy på helgerna när jag är hemma. Men har även där en massa bra ideér som bara måste komma till liv. Men ska försöka att låna en mymaskin hemma och ta med mig till skolan så kan jag sy här lite mer nu när vi börjat med textilen och allt.

Ohh ja just det! Jag längtar till helgen ochså!! För då blir det allt party i Motala för mig och Körsner som fyller på samma dag! Jag har ju inte festat på ett bra tag nu, så e gör sugen <3

//Peace out!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar