måndag 19 oktober 2009

G som i gemenskap!

Har precis vart ute och vandrat en riktig långpromenad, tänkte att det behövdes efter att ha hävt i mig en jäkla massa chokladpudding under dagen xD vad ska man säga, maten på skolan är toppen. Ja mina ipod snäckor e ju trasiga, så måste i stället nu använda mina stora plastiga lurar, hehe ser fasen ut som ET när jag vamdrar omkring med dem. Men det gör inget för det blir ett gött ljud i dem och man hör inget annat än musiken. Så vandrade hela vägen runt mullsjön denna sköna höst kväll & myste med Whitesnake i lurarna! Aww mitt liv är underbart ibland. Det finns inget bättre att lyssna på än Whitesnake asså!! jag får gåshud över hela kroppen av låtarna och man kan drömma sig bort så otroligt skönt medans man lyssnar!
Whitesnake kommer för alltid att vara nr 1 för mig! <3

I dag har jag även knåpat ihop en liten hyllning till en av Sveriges bästa och mest nostalgiskt underbara filmer. Nämligen filmen G som i gemenskap. Det finns ingen underbarare film asså, en riktig såndär feel good film. Och va fasen skulle man inte göra för att ha vart ung på 80-talet!! det är mycket vill jag lova.

Vet inte hur många ggr jag sett denna, men den är lika bra varenda jäkla gång, och jag tröttnar aldrig! & de som säger att det är världen sugigaste film, och att skådespelarna inte kan spela kan ju ta sig i röven, för det "sak ju va så" man kan inte gämmföra denna film med en som är gjord i dag. det går bara inte. Filmen är bäst så är det bara!!
Men jag tryckte i alla fall en liten t-shirt. Och så här blev den:



Kolla in denna trailern! Filmen G på 90 sek!
( ni som nu inte orkar se den hela versionen)
//Peace <3

2 kommentarer:

  1. shit, kan man beställa en sån tröja av dig eller? så sjukt snygg!

    http://breedingbugs.blogg.se

    SvaraRadera