söndag 18 oktober 2009

Mys helg!

Jag kom på en sak! Ni får inte bli ledsna om ni upptäcker att jag inte bloggar varje dag som vissa andra! "Bloggawards my as!"
För ibland kan det gå ett tag mellan mina inlägg, det är för att jag bara väljer att blogga när det är något jag vill berätta, eller visa, men det kan oxå vara när jag bara måste skriva av mig, eller förmedla en åsikt jag har till folket!! haha
I helgen hade jag besök av den underbara varelsen kallad Körsner! Det blev en hel massa te drickande och en del sömnad! Har så Mysigt med dej darling! <3

Sydde ochså klart en liten beställning jag fått. En Halloween kostym till en tjej i klassen. Rättare sagt en älva eller fe- kostym eller va man nu ska kalla den. Den är mossfärgad, men band runt hela ringningen och ned mot ryggen där ryggen är öppen med snörning där bak. skit nice. Ska försöka ta lite foton på henne när hon har den på sig nån gång i veckan så jag kan visa er här på bloggen.
Har ochså funderningar på att anmäla mig till en designmarknad som ska hållas i Jönköping i december, där man då får ställa ut det man tillverkar. Det verkar vara skit skoj och det skulle ju säkert hjälpa mig att få lite mer beställningar!
Annars rullar skolan på som vanligt, denna vecka har vi ateljé-vecka, villket betyer att vi får gå som vi vill och jobba med det som vi behöver. Inget schema asså! as gött! jag ska vara i textilen hela tiden ^^
Men på bilden gör jag faktiskt en tavla jag tror blir as bra för en gång skull. Det är en stor avlång svart vit tavla av David Coverdale & Steve Vai.

Rättare sagt, en avbildning av denna bild:


//Peace

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar