måndag 12 oktober 2009

Halloween börjar närma sig!


I dag förstörde jag mina ipod lurar! Jag satt och målade på lektionen med den stora palletten i knät med ena luren i örat & rockade loss som vanligt till musiken, då jag plötsligt tappade den ena jäkeln mitt i färgen, spach!! Faan gormar jag o tanten på kontoret berdvid målarsalen kommer inrusande med andan i halsen och börjar torka av den med en blöt trasa! ja men de va redan försent, för nu låter det typ schhmjööööö i den när ja ska lyssna! Så nu blir det till att köpa ett bar nya till min älskade Ipod.


I helgen sydde jag en ny skjorta, den vart skit bra om ja får säga det själv, för att inte ha sytt så många skjortor innan så vart denna kanon! Den är rosa haha (ja vet av alla färger)men ja den är ganska figursydd oxå, skit nice. Ska trycka ett stort svart tryck på ryggen på den hade jag tänkt. Ska bara funder ut vad det ska bli för någe först. Ideér?


Ser fram emot höstlovet och Halloween. Det är så mysigt tycker jag! älskar hösten (i alla fall när det är fint väder) tänk att bara få mysa ned sig i soffan med någon, en massa ljus och det är sådär mörkt o blåsit ute, fasiken asså! synd bara att man inte har denna "någon" till hands!!
Måste kluta ut vad jag ska klä ut mig till halloween oxå, för det blir väll troligtvis party party då! ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar