måndag 21 december 2009

Det kommer bli en vit jul!


Jaa shit asså! det var länge sedan det faktiskt var en massa snö på julaffton. Men i år ser det ljust ut. Snö Snö underbara snö.
Annars så har denna dagen vart arga familjens dag! de är inge skoj alls när alla bara är sura o förbannade, inte såhär nära jul i alla fall. Tur att man inte bor hemma permanent.
På tal om permanent så var jag och klippte mig i dag. Har ju en hemsk utväxt av min permanent, men frissan lyckades få till det ganska bra. Nu mera har jag filmstjärnesvall! (i alla fall tills jag tvättar håret nästa gång)
Har fotat mig o Trolle bus-hästen till lite julkort. Lite sent jag vet, men endel vart riktigt mysiga. Älskar snö!

Lördagen & söndagen tillbringades i Motala hemma hos körsner, med en massa mys! Men först va vi i Linköping ett litete tag o fikade o myste te det. As mysit, jag har verkligen saknat henne.
Massa film kolla vi oxå på. En av dem var filmen Gia från 1989, en film baserad på supermodellen Gias tragiska liv och död. Gia spelas av en ung Angelina Jolie. Och jag som inte alls gillade Angelina innan, måste säga att hon spelar verkligen skit bra i denna filmen. + att hon även är skit snygg i rollen. Så missa inte denna asså!




På Nyår blir det att dra till Stockholm! skoj skoj!
Go Jul & Gott nytt år kankse man ska säga oxå såhär 3 dagar innan jul!

//Peace out!

1 kommentar:

  1. Jag har saknat dig massvis också!
    Läängtar så till nyår.
    Vi måste ta massa fina vinter pictures <3
    Love yá honey @}-

    SvaraRadera