tisdag 22 december 2009

Hot patootie bless my soul!

jaa shit asså Rocky horror picture show från 1975! Skit underbar film! älskar den. Så himla galen men endå jätte underhållande ur ett retroperspektiv!
Lite av det som gör filmen så bra är ju att Meatloaf är med i den. Han har ingen stor roll precis, men scenen där han är med är den bästa tycker jag! skit bra låt förövrigt! en såndär som sätter sig på hjärnan.





Eller i det här klippet,
där Dr.Frank-N-Furter, huvudfiguren som spelar av Tim Curry gör entré!

I'm just a Sweet Transvestite from Transexual, Transylvania.
So let me show you around, maybe play you a sound
You look like you're both pretty groovy
Or if you want something visual that's not too abysmal
We could take in an old Steve Reeves movie.






Jag tror jag ska ta o trycka en rocky horror t-shirt när jag kommer tillbaka till skolan. Just nu håller jag på att sy min min nyårsklänning. Det blir en figursydd kocktailklänning med volang ned till. Färg har jag inte bestämmt mig för än, det är så svårt det där. Det jag vet är att det ska va svart o någon färt till.

//Peace out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar