fredag 25 december 2009

Julfest!


Så har även juldagen flutit förbi. I år firades den med släkten här hemma. Som vanligt blev det en massa god mat o prat om allt mellan himmel och jord. I år blev det ju även lite slädåkning, trevligt trevligt. Mina julklappar blev ochså mycket uppskattade av de som fick någon. Det är så sjukt mkt roligare att ge bort något man själv gjort än bara nån pryl man köpt lite hipp som happ.
Morsan och Eva fick varsit silverarmband som jag gjort + lite kermaikprylar. Och Brorsan & Aron fick varsin tryckt t-shirt. Väldigt personliga om jag får säga så!


Jag vet hur "with" stavas, men även den bästa kan göra fel när det handlar om permanenta screentryck. Men va gör det i en upp och nedvänd värld som denna.
God jul!
//Peace and love!

2 kommentarer:

  1. Det tänker man inte på! snyggt endå, skulle gärna vilja se mer av det du gör.

    SvaraRadera
  2. tack! ja jag lägger upp så mkt som jag kan, om jag ska va ärlig så har jag en massa som ligger på hög och bara väntar på att bli visade på bloggen, men tiden räcker inte riktigt till. Men jag gör så gott jag kan!;)

    SvaraRadera