måndag 14 december 2009

Sonisphere festivalen!

Wohoo! har äntligen fixat biljetterna nu då! Så det blir alltså av! jag är så lycklig! Bästa som hänt i dag asså! även om det svider lite i plånboken & att Sweden rock biljetten inte ens är betald gör ju inte saken bättre. Jag kommer vara en fattig kvinna denna jul! såvida jag inte får lite cash i julklapp? *hint* *hint*
Men fan så gött, sjukt bar bad som ska spela asså! Och allt under en dag! då slipper man allt campande o allt träl med det!
Men Fatta Mötley Crüe, Alice Cooper, Iron Maiden m.m! UNDERBART!!!
Tack Viktor för att jag lyckades övertala dig! <3
Jag har försvunnit lite ner i konstnärsträsket måste jag erkänna. I början tyckte jag det var öken att måla men nu är det faktiskt skit kul! Beror kanske lite på att jag för en gång skulle är nöjd med det jag gör! Målade en röd och svart kaostavla i dag! Bild kommer senare när jag spännnt opp den på ram!
Sydde klart Klänningen till Kristin i helgen ochså (hon jag skulel byta med, mot en tavl) så i dag fick hon den och jag tror faktisk att hon vart jätte nöjd. Det är en svart cocktail klännign i svart sammetslikande tyg med turkos underkjol & mittendel. as nice. Ska försöka fota henne i den i vecka, så jag har liet bilder att vis opp här.

Jaa en annan lite underbaring jag upptäckt!! MALIBU 100g Choklad!!! Min favorit finns i Choklad form. Blev as glad när morsan köpte den till mig igår! <3 mums mums!
Längtar till julen nu! sissta veckan i skolan! sen är det lov!! GÖTT
O så blir det ju stor julfest hemma me släkten! de ska bli mysit!

//Peace!

1 kommentar: