torsdag 10 december 2009

Jag är Grym!


Ja! Jag är Bäst hel enkelt, & sjukt kreativ o bäst på allt! Ska åka med textilskolans grupp o kolla på Borås textil högskola nu efter jul! wohoo ska blir kul att se hur det är.
Annars jobbar jag på som fasen med alla julklappar! blir för det mästa att jobba i ateljeérna på kvällarna, och ibland blir det riktigt sent. Fast inte senare än 10 i textilsalen för då slutar högtryckstvätten att fungera så då kan man inte blåsa ur sin screenram har jag kommit på. Jag det är väll nån jäkla timer!
Har målat klart en tavl föreställande en pinupa! vart faktisk skit nöjd med den! Så ska jag & Kristin göra ett litet byte har vi funderat ut. Jag ska sy en klänning till henne & hon ska måla en tavla till mig (hon är skit duktig på att måla) + hon har bott halva sitt liv i Nepal! de e ganska så jäkla coolt det!

Jaja! som jag sa så jobbar jag på alla julklappar som en galning för att få dem klara innan nästa vecka då det blir lov!!! Yey! Så jag kan tyvärr inte lägga opp de kreativa saker jag gjort hittills för de som ska få pressenterna kankse läser detta! Men jag låvar att lägga opp allt efter jul!

Ja så kanske det blir att dra på Sonispere i Augusti oxå! de vore as gött. Kommer ju en massa bra band! bl.a Mötley Crüe, Iron Miden,Heaven and Hell? (hur då? Dio har ju canser) Alice Cooper & Iggy and the Stooges!! biljetterna släpps på måndag, så vi får väll se! 800 pix går de på lite drygt. Men shit så många bra band asså!
http://se.sonispherefestivals.com/


//peace!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar