måndag 7 december 2009

Göteborg & Julmys på Lisseberg!

Har tillbringat hela helgen i Göteborg med en massa goa människor. Åkte dit i fredas och kollade på öppet hur på HDK! Högskolan för konst & design! det ver välldigt intressant, men det verkar som om det är svårt att komma in och det är nog inte exakt det jag vill göra, då det bara fanns typ textiltryck & vävning innom det textila området. Men jag ska ta o kolla opp Borås snart istället. tror att det är lite mer min grej, så får vi se hur frammtiden ser ut. Jag kanske flyttar till Borås? vem vet. Eller så drar man till London o jobbar? det sjulle vara skit kul! Men Men... den om lever får se.

Ja men i Göteborg hann vi även med en del Shopping & god mat! Jag handlade lite på Beyond retro. En svart & röd myströja & en svart party-fodrals -klänning! ^^ skit snygg.
På fredan va vi Också på Jul på Lisseberg! AS-mysit! shit asså! vikken julstämming de lyckas skapa utan att det äns finns nån snö! De blev, brända mandlar, skridskoshow,glögg, karrusellåkning, varm choklad & julmarknad! Wohooo! Måste göras om nästa år igen asså!



De är så söta & underbara!


På Lördan gick vi på stan och drog sedan för att kolla på bio! Vi såg En Julsaga med Jim Carrey i 3D! as coolt! vill se mer 3D biosar nu asså! längtar tills Tim Burtons Alice i underlnadet kommer ut på 3D! Och där är ju gjälvklart Johnny underbara Depp med! Wohoo!


//Peace

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar