torsdag 3 december 2009

W.A.S.P till SRF!

AStrött! Borde sova! Har jabbat hårt i dag. Frammkallat en massa bilder, redigerat och gjort nya tryck i textilen. Jag önskar jag hade ork till att fota allting jag tryckt o visa, men det frå bli vid ett senare tillfälle, för nu orkar jag inte alls!

I morgon drar jag o gänget från skolan till Göteborg. Vi ska bo hos Johanna o ha de mysit, bio, jul på lisseberg, shopping ska bli av!
Oh ja just det! W.A.S.P till Sweden Rock Festival! Wohoo fan va kul att se dem igen! o De ska tydligen bara köra en massa gammla goa låtar från deras två första album :D as gött. Sen har jag hört ryktas om att Cinderella kanske oxå kommer i sommar! fasiken va underbart de skulle va i så fall! hoppas på att Toms röst håller bara!

Så tycker jag faktiskt att Whitesnake kan ta och masa sig dit ochså för då skulle jag dö av lycka rent ut sagt.
Bästaste David Coverdale!
//Peace out <3>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar