tisdag 1 december 2009

My Bloody badrumsmatta!


I dag har jag blodat ned en vit badrumsmatta + mojsat ihop en egen screenram och bankat som en galning på det som ska bli ett keltiskt kors i silversmidet!
Jag fick först och främst min idé från http://www.coolstuff.se/Blodiga%20mattan där det fanns en as cool matta men med ett ganska högt pris för en så liten matta! 279 pix. Så nej tänkte jag, en sån kan jag göra själv. Så jag drog till Ikea köpte en badrumsmatta för 9:- (som hittat)
Gick till textilsalen, tog fram min burk med röd textilfärg, satte igång att målade mina fötter (skojsit, känndes som att vara liten igen) och tryckte sedan på mattan, droppade oxå lite på den för extra effekt! så allt som allt kostade detta med textilfärgen som gick åt ca 19-20 :-
Så jag har med andra ord tjänat 259 pix i dag! Wohoo!!

Men http://www.coolstuff.se/ har för överigt en mass andra roliga saker, så ta en titt där vettja! Det har bl.a ett vinställ som är skit coolt. Det får flaskan att de ut som den svävar!


(julklapp till mig kanske? *hint hint*)


//Peace

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar